MAD HOP yang gilaa !!

|
 Salam.
Hye readers !!

Semalam aku ade la tengok kat tv3 dalam rancangan 360. Selalu aku tak melepak pon sekali ma dan abah aku tengok 360 ni. Semalam je aku terajin dan tertengok. Tengok punya tengok, aku tertengok pasal MAD HOP ni. Korang taw ape MAD HOP ni ?

Asalnya peralatan ini adalah untuk golongan OKU (Orang Kurang Upaya) berlumba lari. Nasib hasil kreativiti individu yang terlibat, maka lahir lah game MAD HOP ini yang berasal dari German.


Rancak betul taw diaorang ni. Aku pon dah macam ade interest nak try game ni. Nampak macam best, tapi tu lah aku takde LAGI chance ngan member yang nak join mende ni dengan aku. Huhu~

Ni antara gambar-gambar yang berjaya aku godek-godek kat Google. Kalo korang rajin lagi dan nak dapatkan lebih kepastian boleh godek-godek kat ghobok si Google lagi ye. =")

ni dah boleh kira sebagai taiko MAD HOP !!

ni harga dia mau nak dekat RM 1000 woh !!
macam-macam kaler ade..i like !!
game ni memang diorang selalu main depan public. Modus operandi promosi diaorang kot =")

So, bagi sape yang berminat nak cekidout more about this MAD HOP atau nak like page kat FaceBook, boleh lah klik kat <<SINI>>

or kalo nak lagi ekstreme, boleh pegi lancarkan adrenaline korang kat sini :
Level 2, BB Plaza.
Bukit Bintang, Kuala Lumpur.

thanks for reading this entry =)

0 comments:

Post a Comment

DISCLAIMER