ENTRY BERGAMBAR 13 : Someone With Beautiful Eyes

|
 Salam.
Hye readers !!

Korang kenal tak dia ni ?????????????

=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=


Belum terserlah lagi time ni.......




Sekilas nampak macam Fasha Sandha lak pulak. Maaf !! Ni bukan Fasha Sandha ye...=)




Dah la mata dia ni lawa, senyuman pon lawa jugak...adesss ~



Tengok lah mata dia tuh jangan tengok peha dia pulak~




hye Qayyum !! hehe~
saya sangat menyukai pic ni. Very natural    =")





Ni lah Ixara Aishah a.k.a laila dalam citer Keranamu Laila kat tv3. Aku minat giler citer tuh. Mula-mula aku tak tau pon yang Ixara Aishah ni Naib Johan Dewi Remaja, so first time aku tengok Keranamu Laila tu aku perasan yang mata dia nih cantik. Ada attraction yang tersendiri gitu auwww. Haha.

Cantikkan mata dia ???






Someone With Beautiful Eyes.....Ixara Aishah.


thanks for reading this entry =)

0 comments:

Post a Comment

DISCLAIMER