ENTRY BERGAMBAR 01 : You BFF

|
 Salam
Hye readers !!

on the behalf OF minggu 22 ENTRY BERGAMBAR =), entry ni pasal BFF aku. Best Friend Forever or kalo kat ntv7 BFF tu stand for Be Fabulous Forever.

sikit-sikit nak camwhore. Ni dalam toilet ni nak taw ?


Aku sangat sayang gambar dan mereka-mereka yang dalam gambar ni. Time ni aku kat Sunway Pyramid. First time tengok mid nite movie. Alah, tengok citer 2012 yang bajet kontroversi tuh. Korang dah tengok movie ni ?Kalo belum boleh download secara haram kat sini. Berani klik lah. Huhu ~



Rezeki aku murah. Kakak gya belanja kiteorang. Malam tu melantak A&W gak even dah tengah malam pon. Sebab tu jangan tanya kenapa aku makin tembam. Tapi sekarang on the way nak turun berat badan dah sekarang nih. Haha =")

thanks for reading this entry =)

0 comments:

Post a Comment

DISCLAIMER