ENTRY BERGAMBAR 08 : A girl that makes you laugh

|
Salam.
Hye readers !!

Nurul Najmin Najah = Amin = laugh..laugh and laugh....

Abaikan lubang hidung yang dibuat-buat besar tuh. I'm talking about the "mulut besar" not the "lubang hidung besar" okay =)


Ni lah that girl yang bagi aku gelak. Sokmo. Aku memang selalu gelak dengan budak kecik bermulut besar ni. Mulut besar bukan sebab makan banyak or suka gigit orang tapi suka bercakap potpetpotpet 24 jam kecuali time dia ni tido. Asyik bercakap je. Kadang-kadang ayat dia nih pedas giler macam mulut celupar-kecoh mak joyah taw.
Contoh macam ni :

abah: amin, tolong abah amikkan remote control. Abah nak tengok berita nih.
amin: abah niiiii...asyik suruh amin je. Ingat amin ni orang gaji ke ??
abah: ????
kakak (aku): a'ah..ko memang orang gaji pon. Dah jangan banyak cakap. Pegi amik remote control kasi dengan abah cepat !!

Dialog yang paling aku menyampah dengan dia ni ....

kakak (aku) : amin !! hensem tak ni??
amin: hensem..hensem..amin suka la ( sambil tersengih-sengih gatal..)
kakak: kakak pon suka..hehe (ajar budak-budak tak baligh lagi menggatal pulak aku ni..)
amin: tapi dia bukan suka kat kakak pon sebab muka kakak bintik-bintik banyak jerawat. Nanti dia geli. Amin pon geli.
kakak: Nah !! Ambik ko. Banyak bunyik sangattttttttttttt.....(buat-buat mengutip semua jerawat di muka aku ni dan lumur kat muka dia. Puas hati aku..haha)

kurang hasam betul !!


Ni la budak-budak zaman 1Malaysia. Patut la kena belajar sivik kat sekolah.....=")

Even dia ni banyak cakap dan selalu kurang ajar dengan aku kakak dia ni, dialah sumber inspirasi untuk aku bergelak ketawa sakan tiap-tiap hari aku kat rumah sebab dia masih naif dan kadang-kadang dia tidak mengetahui langsung maksud pertanyaan dan percakapan dia. Nak-nak kalo dia tersalah cakap, lagi aku nak gelak kuat-kuat. Haish, nama pon budak-budak tak cukup umur. Hmmm...



marah betul kalo aku cakap baby beruk ni best friend dia..haha







thanks for reading this entry =)

0 comments:

Post a Comment

DISCLAIMER