Kasut Magik a.k.a My Dream Shoes :)

|
Salam
Hye readers !!


Korang penah ade kasut yang korang sayang tak? Mesti lah ade kan. Bohong la kalo kate takde. Even ko ade hanya sepasang selipar jepun saje pon, ko mesti sayang lapik kaki ko tu sebab selipar jepun ko tu lah yang kemana-mana saja ko bawa dari pegi kenduri sampai la ko pegi ke jamban kan? Ce try imagine kalo selipar jepun kesayangan tu diculik orang time solat jumaat, sure ko menyumpah kat pencuri tu kan? Menyumpah tu tanda sayang lah kawan !! <3

Bagi yang memang ade banyak kasut tu lagi lah kan, mesti ade kasut feveret. yang paling selesa, paling kiut dan mungkin paling mahal. Tapi ari ni aku nak share ngan korang pasal kasut magik yang bakal aku miliki.
Hahahaha. Sekali lagi ulang, yang BAKAL AKU MILIKI. Belum beli lagi taw..=p

Aku ni penggemar sneaker sebab aku ni sopan santun. Ok, aku tipu. Sebab aku ni lasak tak kena tempat. Kalo kasut flat ballerina tu tahan kat aku seminggu je pastu mesti da start terkoyak. Kenapa? Sebab aku ni  lemah lembut kasar, lasak dan sweet.Muahaha

kasut ini sangat megujakan aku bak terlebih paracetamol !!

Dapat lak sneakers ala-ala star yg glow in the dark dalam bedroom tu. Sangat cool okeh !!

Tapi tu belum aku tonjolkan lagi side feminin aku. Aku ni jugak silent follower fans of wedges taw. Compare stilletos ngan wedges, wedges lah menang tanpa bertanding kan ibarat Ikan Goreng dengan Fish and Chip kat Manhattan Fish Market tuh. Hahaha. Sungguh hyperbola !!

Tengok wedges ni pon dah terasa seksi, kalo pakai apatah lagi kan..Muahaha ~

Sungguh warna-warni sewarna lolipop hidupku !! hahaha
Okeh. Sekarang aku nak buat magik. Korang sedia ea ....


=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
Takde magik pon. Saje je nak showing-showing kat korang ni :




Suke..suke..suke...lagi suka kalo tambah studs. GlamRock la katekannnn..




gojes and awesome. No doubt. Absolutely.

Combination yang sangat perfect bukan ?

Tunggu nanti aku upload sneaker + wedges yang aku punya sendiri ea..=")




thanks for reading this entry !!

1 comments:

Unknown said...

mana nak dp kasut mcm ni i suke

Post a Comment

DISCLAIMER